Dagens outfit!

Tjena bloggen vaknade runt halv elva idag och sen åkte jag hem eftersom jag och mamma sov hos hennes pojkvän, sen så hoppade jag in i duschen och gjorde mig fräsh.
Sen kom bella till mig och vi har suttit hemma och kollat på film, bella ska sova hos mig så det blir grymt!
Snart blir det grillat och gott värsta sommar känslan!
♥ LÄNGTAR TILL ALLT SOM HÄNDER I SOMMAR! ♥

Tänkte åkt till grönan men vi han inte och vi hade ingen ork, men i morgon har vi operationdagsverk så jag ska klippa gräs mattan och sen är jag färdig så tror vi åker till grönan efter det isället! 

Dagens outfit:



Ser skelögd ut men är det lite så aa, och så har jag ett rosa nagelack som är i samma färg som tröjan.

Kommentarer
Amanda

Jätte fin tröja verkligen!

2012-06-06 / 21:16:47
http://photoobymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi kan se den)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback